Ekstern hjælp til analyser, effektivisering og rapportering

Hvornår har du sidst analyseret dit indtjeningspotentiale? Har du fuldstændigt overblik over, hvilke kunder der er gode for din indtjening, og hvilke der er mindre gode? Har du fokus på virksomhedens forretningsgange og om systemer kører effektivt?

Vores erfaring siger, at mange virksomheder ikke har ressourcer til at analysere deres indtjeningspotentiale og forretningsgange i en stresset hverdag. Derfor kan der være god fornuft i at få eksterne kræfter til at finde, og realisere potentialet.

InterimKompagniet kan tilbyde assistance i forbindelse med projektopgaver,
som eksempelvis:

• Analyser af indtjening - fx fokus på de varer/kunder, som virksomheden 
  tjener penge på og hvilke varer/kunder, der måske bør nedprioriteres

• Gennemgang og optimering af forretningsgange i økonomifunktionen

• Opbygning af rapporterings- og analysemodeller, som ofte efterfølgende
  kan anvendes af virksomhedens eget personale

• "Oprydning" og afstemning af bogholderi

• Gennemgang og effektivisering af udnyttelsen af virksomhedens
  økonomisystem

• Budgettering og drøftelser af virksomhedens indtjeningspotentiale

• Budgetopfølgning og sparring med ledelsen

• Opbygning af rapporteringsmodel med relevante nøgletal

• One pager rapportering